Thursday, November 5, 2009

PERBEKK @ Oktober


Sepanjang bulan Oktober yang lalu, PEBEKK telah hadir menyertai beberapa program yang dianjurkan pelbagai agensi dan NGO yang lain di sekitar Daerah Beaufort.

Pada 10hb Oktober, PERBEKK menyertai Pertandingan Sepak Takraw Di Kg Kota Klias Beaufort. Satu regu yang diketuai oleh Sdr. Jairih Jairin telah tewas di pusingan kedua.

24hb Oktober pula, Sdr. Jairih Jairin bersama beberapa orang belia menyertai Karnival Penggalakan Kerja Belia di sektor Perladangan anjuran Jabatan Tenaga Kerja, Beaufort di Dewan Kg Lumadan, Beaufort. Perasmian majlis tersebut telah disempurnakan oleh YB Datuk Sapawi Ahmad, MP Sipitang.

Keesokan harinya pula, diketuai Sdr. Abd Razak Tahkik, Tim. Pengerusi PERBEKK telah dijemput menyertai Program Komuniti Bestari Kg Garama, Beaufort. Ahli PERBEKK menyertai pertandingan sepak takraw, tarik tali dan pertandingan nyanyian. Majlis ini juga dirasmikan oleh YB Datuk Sapawi Ahmad, MP Sipitang.

Sementara Pengerusi PERBEKK, Sdr. Md Said Ag Damit pula telah hadir ke Taklimat Pendaftaran ROY oleh Jabatan Belia dan Sukan pada 30hb Oktober yang lalu di Jasaria Hotel, Beaufort.

No comments: